woensdag 18 april 2012

Zo de eerste dagen in Roemenie zitten erop, gek hoe je ondanks dat je hier nog helemaal niet zo vaak bent geweest je nu al thuis kunt voelen. Natuurlijk is Nederland mijn echte thuis maar, Floresti Roemenie is een hele goede tweede!

Echt druk heb ik het hier nog niet want de groep uit Nederland komt pas morgenavond en dus gaan we vrijdag pas echt los. Ik heb al wel wat kleine klusjes hier en daar kunnen doen en vanavond heb ik de eerste tiener van het vliegveld gehaald, zijn vlucht was met de verkeerde groep geboekt en dus kwam hij een dag eerder. Komende nacht heb ik dus een loge in mijn appertement ;-)



de komende 3 weken wil ik hier op christelijkeblog jullie een klein beetje op de hoogte houden van het reilen en zeilen hier in Roemenie. Ik persoonlijk ben wel heel benieuwd wat ik deze trip weer allemaal mag beleven in mijn reis met mijn Heer en Heiland, want ik ben ervan overtuigd dat God het is die mij hier elke keer weer brengt!

Groet en Gods zegen, John

6 opmerkingen:

  1. JB, ik wens jou en de groep jongeren heel veel plezier de komende 3 weken in Roemeniƫ.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Jeannette! Trouwens de tieners die er nu zijn blijven maar een paar dagen en dan een weekje beetje rust en daarna komt een nieuwe groep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo John, weer een paar weekjes Roemeniƫ, dan wens ik jou heel veel zegen van onze Heer en natuurlijk veel sterkte, en succes. En ook spannend, wat ga je weer meemaken, gelukkig ben je niet alleen.
    John, Gods Rijke Zegen en liefs van mij, Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erwin Sallomons21 april 2012 om 16:59

    Heeej Johnie!!
    Heel veel succes en plezier!
    We zijn in gedachten bij je!
    En Gods zegen deze 3 fantastische weken!
    Grtzzzz,,, De Sallomonsies

    BeantwoordenVerwijderen